anonim de pe www.terapeuti.ro:
Va scriu pentru ca am impresia ca innebunesc,nu stiu ce mi se intampla insa de ceva vreme simt ca nu imi mai gasesc locul nicaieri.Am 30 de ani si de 7 ani lucrez ca ingrijitoare de batrani in strainatate ,sacrificii enorme pentru familia ce o am acasa… avand doar 6 ore libere pe saptamana in rest 24 din 24 prezenta in viata persoanei pe care o ingrijesc.Am ajuns sa nu pot dormi noaptea(sunt cumva setata la cel mai mic zgomot sa sar sa vad daca persoana e bine,asta in fericitele cazuri in care reusesc sa atipesc),simt ca ma sufoc continuu,cand ies in cele 6 ore ma simt precum un extraterestru…nu mai suport lumina,zgomotul…parca nu mai pot vedea detaliile ,oamenii…uneori am chiar impresia ca ma vad pe mine insami ca si cum as fi detasata de corpul meu …nu mai suport oglizile si nici macar umbra mea nu pot sa o privesc …am innebunit?Plus ca sunt fixata pe trecerea timpului …simt cumva o povara si o durere sa constat ca anii trec si cei dragi ai mei pot ajunge in asemenea
etape in fata carora suntem impotenti ,lipsiti de putere,de viata,de afectiune…Nu stiu cum sa imi revin…nici ceaiuri,nici pastile naturiste,nici uleiuri esentiale ,nici a respira profund ,nici macar xanaxul(luat de la o prietena pentru proba) nu ma ajuta sa dorm si sa scap de starea asta asfixianta …am pur si simplu impresia ca mor in timp ce acel eu se zbate cu disperare sa gaseasca o solutie pentru tot
Botezat-Antonescu Radu 6:19am Apr 19
starea nu o sa dispara fara inlaturarea cauzei… poate este momentul sa spui STOP acestor 7 ani si sa te reorientezi; pare ca toate semnele asta spun! Curaj!
Alexandra Rusu 6:20am Apr 19
Este dorul de casa…de familie..de ai tai…de socializare cu ai tai…si eu am fost plecata din tara..dupa 4 ani am venit acasa..nu mai suportam….stiu ca in tara nu sunt salariile din vest dar s-au mai creat locuri de munca si la noi…vin-o acasa…nu te mai sacrifica…nu-ti mai sacrifica familia…la doar 30 de ani esti tanara…poate vei munci 2 joburi la inceput..dupa ce te. Intorci…dar ai putea sa iti faci un curs de calificare/recalificare sa obtii un job mai bun…gandeste-te si la optiunea asta..

Psiholog Monica Enescu 6:49am Apr 19
Bună ziua! Înțeleg ca va aflați într-o situație de criză, dar nu înseamnă ca înnebuniți! Fiind îngrijitoare a unor bătrâni și dvs intrați în categoria celor care se ocupă îndeaproape de oameni, categorie care este la risc pentru stres ridicat. Există un fenomen care se numește Sindromul Salvatorului și afectează categorii profesionale cum ar fi medici, pompieri, asistenți medicali, infirmieri, asistenți sociali, psihologi. Cred ca și dvs. va confruntați acum cu această problemă, însă este și o parte buna în asta….va arată că v-ati epuizat resursele și ca este momentul sa va ocupați de dvs. de sănătatea și starea dvs. de bine. Și eu va recomand sa va reorientati către altceva, sa urmați o terapie pentru a discuta cu cineva despre toate acestea și sa va faceți mai mult timp liber. Se va rezolva dacă și dvs. schimbați ceva…