anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua. Am un baiat de 6 ani care de cand era mic a fost mai deosebit. Nu dormea mai deloc, ii placea sa se uite la tv la reclamele acelea lungi la tigai etc….si daca avea 1 an si ceva. Ii placea sa se uite mult timp pe reviste la poze si ma intreba cate ceva punand degetul pe poze. Apoi, ii placea sa se uite la emisiuni lungi, a stat pe calculator si a invatat singur sa umble pe el, era mai priceput si decat noi. Ii place sa observe lucrurile in amanunt. A invatat cifrele in romana si in engleza, alfabetul la fel, la 2 ani jumate recunostea cifrele peste tot, pe la 4 ani imi citea numerele autobuzelor, acum 2 ani citea numele strazilor de pe pereti.La 3 ani stia pe dinafara toate posturile tv, stie figurile geometrice de la 4 ani, cate laturi are un hexagon sau octogon, stie toate culorile de la 2 ani….ce sa mai spun? De 2 ani stie sa numere in engleza si romana cu numere mari, si descrescator, din 2 in 2, din 3 in 3, din 10 in 10 cu orice numar, adica 2,12,22…..Isi facea jucarii din orice, are raspunsuri la orice, ne lasa cu gura cascata, anul trecut ne-a zis ca i-am speriat si gandurile…..este justitiar la maxim, foarte sensibil, la gradinita imi ziceau ca el nu plange cand se loveste dar ii ia in brate pe toti cei care se lovesc. A fost de mic usor hiperkinetic, dar in sensul bun zic eu, nu statea locului fiindca mereu era in cautare, este foarte curios, arunca jucarii pe geam si cerea imperios sa vada cum stau ele acolo. A avut ciudatenii din astea, punea hartii in suc ca sa vada cum sta acolo etc…..Este foarte tehnic de mic, un psihiatru a spus acest lucru, am fost la el trimisi de la gradinita, femeile alea nu l-au inteles, spuneau ca are gandirea unui copil de 2 ani, il umileau si il discriminau. Acum e in clasa pregatitoare nu are rabdare la desenat, nu ii place, lui ii plac cifrele, tot ce tine de cifre.Problema mai este si cu incapatanarea lui extrema, dar daca nu ma enervez si ii vorbesc cu rabdare, pana la urma il fac sa reactioneze. Am impresia ca asta asteapta, sa vada daca ii vorbesc frumos si daca ii vorbesc rastit si il cert, se opune si mai rau. As vrea sa stiu ce este cu el, am impresia ca , parca nu isi gaseste locul. Credeti ca este special?. I s-a facut acum 2 ani Portage-ul si a iesit cam 130 , avea un rezultat bun la socializare si comunicare, acum nu stiu ce sa zic. De mic vorbeste foarte deosebit, multa lume a ramas surprinsa de asta. Eu va multumesc din suflet.As dori si un nume de psiholog clinician bun dar cu taxe mai mici. Multumesc.
Botezat-Antonescu Radu 9:59am Jan 12
puteti cauta o clinica in orasul/zona Dvs. care sa aiba teste de personalitate/IQ/etc. licentiate si ample. Din ce ati scris cred ca este nevoie de o testare detaliata. Va sugerez sa nu va ganditi la pretul acestor teste… evident tinand cont si de bugetul pe care il aveti. Este o investitie in sanatatea copilului! Sper sa vina colegii mei eventuale recomandari, aici. Succes!
Fanache A. Remus 10:39am Jan 12
daca se descurca bine cu numere si ii place tehnica, robotii si calculatorul, si sunteti din bucuresti, recomand sa il duceti la cursurile de aici https://www.facebook.com/inventeazaro/posts/664539433649567?notif_t=notify_me_page sigur se va simtii in elementul lui (daca nu acum, poate peste 2-3 ani).
Lia Oltean 4:06pm Jan 12
Subscriu, căutați un cabinet, o clinică sau o instituție (guvernamentală sau nu) din zona în care locuiți pentru o astfel de evaluare detaliată.

Psihoterapeut Diana Zanfir 6:25pm Jan 12
Puteti sa apelati la mine. Am experienta in lucru cu copiii prescolari de 10 ani sunt psiholog clinician, psihoterapeut cognitiv-comportamental, terapeut ABA si cadru didactic. Am lucrat si lucrez cu copii pe reguli comportamentale si plan de interventie pentru intreaga familie pt a stopa aceste comportamente. S-ar putea sa aiba nevoie si de recuperarea unor lacune acumulate tocmai din refuzul de a coopera cu cei care se ocupa de educatia lui. Cel mai important este ca familia sa fie invatata cum sa raspunda unor comportamente inadecvate, apoi familia sa transmita si cadrelor didactice cum trebuie aplicate. Se face plan de interventie atat acasa, cat si la scoala. Se pune accent pe recompense, lauda, motivare afectiva. Acum sunteti intr-un cerc vicios destul de greu de spart de unul singur. Ma puteti contacta in privat