anonim de pe www.terapeuti.ro:
Va rog cititi-mi povestea,am nevoie de un sfat. La vârsta de 8 ani, mama mi-a facut cunostinta acasa cu un bărbat de 30 de ani. Mama mea m-a obligat sa imbrac provocator. Mama mea l-a mintit pe acel barbat ca aveam 13 ani.Acel barbat m-a obligat sa ma sarut cu el si m-a atins de mai multe ori in anumite părți ale corpului. I-am spus că nu vreau sa ma sarute,nici sa ma atinga,i-am spus ca nu-mi place.Toate acestea s-au întâmplat în prezența mamei mele și de fiecare data cand refuzam,ea mă certa. Mama mea i-a sugerat acestui barbat sa faca sex cu mine, dar din fericire nu s-a intamplat. Intotdeauna mi-a fost frica de ea pentru ca mereu obisnuia sa ma bata, sa ma dea cu capul de pereti. Mă simt foarte vinovata pentru aceste lucruri, mă simt vinovata pentru că am acceptat. Ea imi spunea mereu că eu eram cea vinovata pentru că am acceptat. Aceste lucruri s-au întâmplat până la vârsta de 12 ani. Aveam nevoie de dragostea și atenția ei, nu a altcuiva. Aș vrea să înțeleg de ce a făcut toate astea, de ce a acceptat aceste lucruri pentru fata ei. Am vrut ca tatăl meu să fie acolo, să mă protejeze, dar erau separați și nu am fost niciodată aproape de tatăl meu pentru că nu locuia cu noi in casa și l-am văzut de foarte putine ori. Nu m-a vrut niciodată și am aflat de la bunica că la nașterea mea mi-a spus că sunt urata și nu mă vrea. Apoi, la vârsta de 12 ani mama m-a luat cu ea și ne-am mutat la un alt bărbat într-un alt judet. Tatăl meu vitreg obișnuia să mă bată foarte de rău, m-a lovit cu picioarele, m-a scuipat, nu mi-a permis să vorbesc cu vecinii sau alti oameni de acolo,amenintandu-ma ca altfel mă vor bate. Aceste lucruri s-au întâmplat în prezența mamei mele. Nu a facut nimic, nu m-a aparat niciodata, nu m-a protejat niciodata. Am locuit in casa cu mama,cu tatal meu vitreg cu alti doi frati ai lui. Unul dintre fratilor lui m-a abuzat sexual la 12 sau 13 ani, nu-mi amintesc exact. I-am spus mamei mele ca am fost abuzata sexual. Nu m-a crezut niciodată. I-am spus tatălui meu vitreg, în schimb m-a bătut deoarece credea că mint. Toate aceste lucruri au durat până la vârsta de 16 ani când am fost data afară din casă. Apoi am luat legătura cu tatăl meu. Întotdeauna am avut numărul lui chiar dacă nu am vorbit niciodată cu el cand am locuit la tatăl meu vitreg. Mi-a fost rușine să-i spun ce s-a întâmplat.Am luat legatura cu el, ne-am intalnit, i-am spus ca am fost batuta, dar niciodata nu i-am spus ca am fost abuzata sexual timp de 3 ani. Acum am 20 de ani, dar nu pot trece peste ceea ce s-a întâmplat. Sunt în depresie, mi-am pierdut încrederea în toată lumea, simt ca oricine care vrea să vorbească cu mine vrea să mă rănească. Am început să mă tai și în fiecare zi vreau să mă sinucid. Este prea multă durere de suportat. Nu am un viitor, am doar un trecut oribil. Cu părinții mei nu vorbesc, nu mă suna niciodată. Câteodată simt nevoia să mă sune sau să mă vadă, dar apoi îmi amintesc ce s-a întâmplat și nu mai vreau să vorbesc cu ei. Nu am prieteni, nimanui nu-i pasa de mine. Ce ar trebui să fac ? Vreau să uit totul, să trec peste tot ce s-a întâmplat.
Nicol Nicol 8:34am May 19
Tragică situația ta. Mi s.a făcut pielea de găină de ce am citit. Curaj v.a veni curcubeul și în viața ta. Fa.ti prieteni și comunică foarte mult și încearcă sa uiți trecutul. Uite cauta.ma pe fb.Nicol Nicol și vb.cand vrei tu.
Catalin Grigoras 8:46am May 19
trecutul nu se uita niciodata, invata sa traiesti cu el si priveste spre viitor
Marilena Popa 8:54am May 19
Ai nevoie de terapie. Daca nu iti permiti sa o platesti, rog colegii sa recomande asociatii care ofera asistenta psihologică gratuit victimelor abuzului sexual.
Vuta Mirela 8:55am May 19
Buna,imi pare rau ca ai trecut prin atâtea evenimente negative care ți-au adus numai suferință.Este important sa nu renunți la tine ,la ceea ce visezi sa devi si sa lupți pentru a izbuti,înconjoare te de oameni care te incurazeaja si te ajuta sa te autodescoperi. Si eu te susțin in acest demers..fb. Vuta Mirela!
Marilena Popa 8:56am May 19
Nu esti vinovata pentru nimic din ceea ce ti s-a intamplat, usor de zis, greu de elaborat si simtit. Nu trece de la sine, timpul nu rezolvă nimic.
Alexandra Rusu 8:56am May 19
Din pacate catalin are dreptate..nu vei uita niciodata ce ai patit…insa depinde doar de tine sa iti faci curaj sa mergi mai departe…nu iti vii spune ca estu tanara si va trece pt ca peste traumele copilariei treci foarte greu sau niciodata…insa incearca sa te gandesti la viitor..poti avea unul foarte frumos dar depinde de tine cum il construiesti..curaj
Emilia-Raluca Gröbel 9:09am May 19
Of, copilule, tu nu ai nici o vina. Lasa trecutul in urma, comunica, striga daca e nevoie, nu te mai taia, nu este o solutie. Ai acelasi drept la fericire ca oricare altul.
Pascu Maria 9:10am May 19
Netul e un mijloc de comunicare bun, incearca sa iti faci prieteni macar virtuali si incet incet sa o iei de la capat, toti in viata asta trecem prin tot felul de situatii chiar dc avem parinti buni sau frati, sau prieteni, sunt mom in care zici ca esti sigur, cauta ti o ocupatie si incet incepi sa poti trece peste, ajuta mult consilierea psihologica, iti spun ca si eu am apelat.

Psiholog Monica Enescu 9:31am May 19
Ai trecut prin toate aceste lucruri si totusi traiesti! Si ai curajul sa iti privesti trecutul si sa scrii despre el? Esti minunata! Nu este vina ta pentru ce ti s-a intamplat dar e posibil ca tu sa nu crezi asta, chiar daca ti-o spun altii…Nu-mi pot imagina cat de grea a fost copilaria ta si adolescenta. Tot ce pot sa-ti spun este sa nu faci acelasi lucru pe care l-au facut parintii tai, te rog da-ti tie o sansa sa fii fericita. Apeleaza la ajutor, aici ai un link catre Institutul pentru Studiul si Tratamentul Traumei, ofera si consiliere psihologica gratuita daca le trimiti un mail prin care sa iti descrii situatia. Sunt si oameni buni pe lumea asta, poate acum nu ii vezi in jurul tau dar daca crezi ca exista, vor aparea. Ai incredere! Ma poti gasi pe fb daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva. http://www.psihotrauma.ro/index.php/pentru-tine/ghid-pentru-solicitarea-serviciilor-de-asistare-psihologica