anonim de pe www.terapeuti.ro:Bună ziua. Simt mare nevoie să vorbesc cu cineva. Sunt o mică fetiţă de 14 ani. Însă, în ultima vreme m-am inchis foarte mult în mine. Părinţii mei sunt plecati in stăinătate. Mă înţeleg foarte bine cu familia mea, dar simt că lor nu le pot spune totul. Nu m-ar înţelege. Simt un gol în suflet, care nu mai dispare. Mă simt singură, şi neajutorată. Am nevoie de prieteni, dar ei nu există. Când sunt în timpul scolii, toţi stau cu mine, dar odată ce am luat vacanţă, nu mă mai sună nimeni. Nu mai iese nici unul în oraş. Pur şi simplu mă închid în cameră şi stau până la 5 dimineaţa pe calculator.
Vorbind despre iubire, am avut o simpatie puternică pentru un băiat mai mare decât mine. Avea 18 ani. Ne întâlneam zilnic.. Dar dintr-odată s-a rupt legătura..
Din cauza anturajului, am început să fumez. Când sunt supărată, sau tristă, fumez. Nu ştiu ce să fac.. Vreau să revin la normal, dar nu ştiu cum. Mă simt de parcă aş fi închisă într-o colivie, sau merg în cerc pe un drum. Vă mulţumesc din suflet indiferent dacă o să îmi raspundeți sau nu.
Tiberiu Seeberger 6:38am Apr 21
Bună. Vârsta la care te afli acum este foarte difcilă din prima transformările fizice și psihice. Dacă dorești să vorbești cu cineva, poți vorbi cu mine.

Psiholog Monica Enescu 12:28pm Apr 21
Buna! Cu cine locuiesti acum? Sa stii ca este normal sa te simti asa in situatia ta, faptul ca parintii sunt plecati in strainatate este o lipsa pentru orice copil si se resimte ca un gol in suflet. Insa ar fi bine si pentru tine si pentru parintii tai daca ti-ai face curaj si ai deschide cu ei acest subiect. De asemenea te incurajez sa apelezi la un psiholog scolar daca aveti acolo. Stiu ca vacantele de vara pot fi indeosebi grele, pentru ca ceilalti colegi pleaca si ei in vacanta, fiecare isi face planuri pe cont propriu si astfel te simti mult mai singur. Te sfatuiesc ca atunci cand te simti trista si nu ai cu cine impartasi ce simti sa scrii intr-un jurnal, poate fi un lucru terapeutic. Si cauta sa faci ceva ce iti place, o activitate, un hobby, care poate fi facut si cand esti singura, poti sa desenezi, pictezi, sa ai grija de flori, sau de animale. Poate nu ti-ar strica sa ai un animal al tau pe care sa-l ingrijesti..