anonim de pe www.terapeuti.ro:sunt barbat, am 28 de ani si am facut sex cu alt barbat dar am facut si cu femei dar imi place mai mult sa fac cu femei si sunt atras de femei, cum fac sa uit ce-am facut ce iti sfat imi dati
nu ma atrage barbati!!
Botezat-Antonescu Radu 6:14am Jun 13
eu iti recomand sa nu te mai obosesti sa uiti… pt ca nu o sa uiti. Poti reprima fortat acea amintire insa de uitat nu se uita. Spune si tu ca ai avut o ‘experienta’ si mergi mai departe… las-o in trecut si accepta ce s-a intamplat… mai ales ca spui ca te atrag femeile. Daca vrei, poti lucra impreuna cu un psihoterapeut/sexolog la aceasta tema. Succes!

Psiholog Laura Sandu 8:00am Jun 13
N-ai de ce sa-ti fie rusine, de uitat nu vei uita, daca pe viitor ai iarasi dubii despre orientarea ta, n-are nimeni ce sa-ti comenteze, ca nu e treaba lor. Partea asta a vietii tale e privata, te priveste pe tine si pe partener(a), voi sa fiti fericiti, cu oricine alegi sa fii. Oricum a face sex cu persoana de acelasi sex nu te face gay, te face doar persoana care a facut sex cu alt barbat. Si ce daca? Ai fi la fel de critic cu o femeie care a facut sex cu alta femeie? Si daca esti gay, care-i baiu’?