anonim de pe www.terapeuti.ro:Buna ziua ! Am 17 ani aproape 18 am ramas gravida cu prietenu meu care e cu un an mai mare si parinti au aflat prea tarziu pentru avort,am vorbit sa ne mutam impreuna si sa crestem copilu,dunt in luna a 8 si prieteni meu ma parasit fara explicatie nu vrea sa mai auda de mn si nu stiu ce sa fac ,bani nu am o sa am doar alocatia copilului si autoare de la rude,nu stiu ce sa fac imi e frica ca nu voi gasi niciodata pe cineva care sa ma ia cu un copil,si mai ales ca nu ma voi descurca in cresterea lui ce sa fac ? Va rog frumos sa ma ajutati cu orice sfat ,copilu il iubesc si voi trece peste pentru el dar are nevoie si de taticul lui ,ce sa fac si cum sa madescurc singura ? Si oare ma va mai lua cineva cu un copil ?
Sacramento Spero 9:24am May 3
Esti foarte tanara… Te asigur ca o sa te descurci foarte bine, nicio femeie nu s-a nascut mama. Acum, in primul si in primul rand trebuie sa te gandesti la tine, la sanatatea ta si a copilului care urmeaza sa apara, restul ai sa vezi ça au sa se aranjeze de la sine. Gandeste-te la ce ai vrea sa faci pe viitor, copilul e o motivatie serioasa.. Multa sanatate si te rog sa nu disperi…
Botezat-Antonescu Radu 9:30am May 3
roaga-i pe parintii tai sa te sustina, poate sa locuiti impreuna pana te pui pe picioare si pana iti gasesti un partener adecvat. Cu siguranta o sa gasesti un barbat care sa te accepte cu toate partile tale. Curaj!

Psiholog Monica Enescu 9:45am May 3
Buna! Sunt sigura ca te simti dezorientata si iti faci multe griji, esti foarte tanara si nici nu ai sustinerea prietenului tau care probabil s-a speriat de perspectiva de a deveni tata si de aceea a plecat incercand sa nege realitatea. Vei vedea ca pe parcurs te vei descurca, vei descoperi in tine resurse pe care nu stiai ca le ai. Cu cresterea copilului te pot ajuta si parintii tai, nu vei fi singura. Si da, exista barbati care iubesc copiii si care ar accepta o femeie si cu doi copii, nu doar unul. Curaj! Si felicitari pentru copilasul tau ce va veni pe lume!