anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua.Am 16 ani,peste o luna fac 17.M-am despartit de prietenul meu,dupa o relatie de un an si 7 luni.Cauza a fost ca eu inca nu sunt pregatita pentru a-mi incepe viata sexuala.Nu stiu exact daca nu-s pregatita sau mai tare mi-e frica de ce vor zice parintii.A zis ca nu a vrut sa puna punct relatiei,doar ca nu mai poate sa continuie asa,pentru ca noi eram impreuna,iar cand el avea necesitatile respective trebuia sa plece la altele.Chiar nu stiu ce sa fac.Eu sunt distrusa emotional.Chiar am avut gandul sa-mi incep si viata sexuala.Ajutati-ma varog mult.

Psiholog Monica Enescu 8:25am Jun 30
Buna! Daca nu te simti pregatita inseamna ca nu esti pregatita, si probabil ca si daca iti incepeai viata sexuala cu prietenul tau acum, te-ai fi simtit incomod sau presata de imprejurari. E frumos sa ai aceasta experienta in momentul in care si tu iti doresti asta cu adevarat. Iar faptul ca tu ai inteles ca deocamdata nu simti sa faci asta si ai exprimat asta, inseamna ca te iubesti pe tine insati si te respecti. Eu te felicit pentru asta! In plus, sa stii ca multi barbati nu apreciaza femeile la care pot apela cand au nevoie, chiar daca asa pare. Stai linistita, va veni si momentul in care te vei simti pregatita si nu vei simti indoiala sau teama, tu te cunosti cel mai bine pe tine.