anonim de pe www.terapeuti.ro:Buna , am 15 ani jumate si ma nunesc Diana . Acum 4 luni aveam o relatie de 2 ani in care au aparut nici certuri.. Mi am inselat iubitul aproximativ 2 luni ,am vazut ca nu mai pot face asta am renuntat la o relatie de 2 ani , si in momentul de fata sunt cu “amantul ” sa zic asa.. La inceput a fost totul frumos dar acum realizez ca il vreau inapoi , a fost primul barbat din viata mea , el are 21 de ani iar eu am fost prima lui iubita , practic ne am dezvirginat amandoi odata. In fiecare seara il visez.. Nu am pofta de mancare iar mama crede ca sunt drogata. Am un nod in gat de care nu pot scapa.. O presiune in tot corpul ma simt sufocata si capul parca mi se invarte.. Ce sa fac?
Botezat-Antonescu Radu 8:28am Apr 28
suferi de anxietate in acest moment pt ca incerci sa traiesti intr-un fel in care (interior) nu iti este bine. Eu in locul tau as discuta cu un psiholog… si mi-as lua timp pt mine sa imi realiniez viata. Succes!
Sacramento Spero 8:40am Apr 28
Nu uita ça ai 15 Ani, esti in plina formare/maturizare, ceea ce simti acum sunt doar niste emotii instabile care nu-ti definesc personalitatea si fii sigura ça o sa treaca in maxim 6 luni. Ceea ce simti acum e efectul procese lor de constiinta pe care ti le faci…
Sacramento Spero 8:44am Apr 28
Si inca o chestie – uneori e mai bine sa ai remuscari decat regrete…

Psihoterapeut Diana Zanfir 9:51am Apr 28
singurul lucru care imi vine in minte…. nu este unul psihologic. El, 21 ani, tu – 15 ani. Aveai relatia cu el de 2 ani, adica de la 13 ani, iar el avea 19. Undeva intre 13-15 ani ai avut primul contact sexual (eu, la 13 ani inca mai imi admiram papusa Barbie imbracata in roz care imi zambea din raft – era o paralela, stiu ca fiecare persoana se dezvolta diferit). Revin. Baiatul de 19-21 ani poate intra usor la corupere de minori. Si legile astea nu sunt date de capul lor. Au o legatura cu toate abordarile celorlalte discipline. Psihologic, e mult prea timpuriu inceputa viata sexuala. Ar fi un punct bun de pornire sa ne intrebam ce gaseste o fata de 13-15 ani intr-o relatie intima cu un barbat ajuns la majorat, ce anume lipsuri are in familie si in viata personala de cauta refugiu in bratele unui barbat. Nu pot sa orientez un copil abia cu buletin eliberat – despre cum sa trateze relatia cu amantul vs actualul. E mai mult de sapat decat nebunia asta sexuala. Parerea mea, acum psihologic vorbind, este de a va orienta catre psihoterapie de familie: mama, tata, tu si din nou tu – individual.