anonim de pe www.terapeuti.ro:
Bună ziua , am 14 ani și am nevoie de sfaturi . Mă cert zilnic cu mama mea , zice mereu ca nu am prieteni , ca eu sunt nesuferită încât ei nu stau cu mine , faptul pentru care eu nu am prieteni este ca mama îmi interzice să stau cu o mare parte din ei . În fiecare seară îmi controlează telefonul si îmi zice că mi-l ia pentru 2-3. Ea vrea să învăț mereu , îmi zice să fac un lucru , îl fac , apoi zice că nu trebuia să îl fac , nu stiu ce sa mai fac pentru ai fi pe plac . Va rog frumos , ajutați-mă
Cristina Anghel 8:24am May 5
Incearca sa vorbesti cu psihologul scolar. Te va indruma concret si va fi sprijinul tau. Incearca sa intelegi si punctul de vedere al mamei, probabil ca este speriata si nu stie cum sa te protejeze de toate pericolele din jurul tau. Daca tu te porti in asa fel incat sa nu ii mai fie frica, o sa iti dea probabil mai multa libertate. Succes!
Elena Savu 11:15am May 5
Curaj! Rabdare! Mama si tu invatati prin exercitiu numit <<de-a viata>> cum sa va dati voie sa cresteti.Succes!

Psihoterapeut Jeni Chiriac 9:15am Jul 8
Observa mai mult si cauta sa cantaresti mai putin o perioda ceea ce se intampla in viata ta, in relatia cu mama ta. Mediteaza asupra motivelor de cearta si observa daca sunt teme sau motive care se repeta, fa o lista si dezvolta pentru fiecare motiv in parte cel putin 3 modalitati prin care se pot preintamplina sa se mai repete anumite comportamente sau actiuni ce tin de acele motive. Apoi cauta sa impartasesti, chiar daca aparent mama pare sa nu aiba disponibilitatea sau urechi sa te auda, ceea ce simti, cum iti este tie si ce tip de ajutor ai nevoie din partea ei. Succes! Asteptam feedback-ul tau pe site