anonim de pe www.terapeuti.ro:
știu exact cu ce sa incep! Și nu știu dacă într-adevăr am o problema sau e doar o chestiune de timp.În aria mea de desfășurare ,am 23 de ani,sunt căsătorită și am o fetita de 4 ani. Pot spune despre mine ca sunt acel gen de om introvertit, fără prieteni,doar amici.încă nu am găsit persoana cu care sa pot vorbi orice,nu am încredere în nimeni..M-am căsătorit la 19 ani crezând ca el e alesul inimii.Totul a decurs bine pana atunci…ca o adolescenta normala care pe parcurs a trebuit sa se maturizeze. Aș vrea să cred că hotărârile pe care le-am luat pana acum sunt deștepte, și dacă o fi invers atunci cred ca o sa rămân cu regret toată viata.Ei bine problemele mele sunt multe,categoric îmi dau și eu seama de asta.Nu am încredere în nimeni,nu am prieteni..doar amici.Nu sunt pasionata de nimic dar absolut nimic in afara de cărți, îmi place sa citesc în timpul liber. Mai mereu sunt trista și îmi pun întrebarea ce ar fi fost daca: nu renun
țăm la liceu,nu ma căsătoream si asa mai departe.Acum lucrez împreună cu soțul meu pe camion,el e șofer de tir asa ca am luat-o și eu pe calea asta. În principiu vreau sa fiu fericita și nu sunt.îmi urăsc jobul urăsc viata pe care o duc,habar nu am ce sa fac. Unii dintre amicii mei îmi tot spun sa merg la un psiholog prin simplu fapt ca ma încânta finalurile nefericite la filme și cărți, și pentru ca ascult muzica rock. Dacă astea ar fi motive de mers la psiholog atunci tind sa cred ca ei au nevoie nu eu. Am zis sa va cer sfatul,ca sa știu totuși dacă e ceva ciudat la mine.
Roxana Albina 5:48am Sep 14
Daca nu iti place viata actuala renunta la ea ,un sfat pe care l-am primit si eu:Nu mai asculta muzica rock,si nu te mai uita la filme cu final nefericit,nu faci altceva decat sa -ti amplifici starea de tristete!
Botezat-Antonescu Radu Andrei 6:18am Sep 14
eu ma gandesc ca te incanta finalurile nefericite pt ca, probabil, asa te simti si tu… iar muzica rock este doar un gen de muzica… nu o cale sigura catre depresie :) . Inteleg ca nu te simti bine cu viata pe care o ai… poate este momentul sa faci ceva pt asta? Scoala poate fi incheiata… jobul poate fi schimbat… la psiholog poti merge din simplul fapt ca este o persoana neutra care te va asculta fara sa te judece si care doreste sa fie alaturi de tine si sa te ridice. Se poate, succes! ;)
Grigoras Nitica 9:54am Sep 14
Nu poti sti ce ar fi fost daca ti_ai fi terminat scoala pana n_o termini.Incearca sa_ti termini studiile,niciodata nu_i tarziu,eu mi le_am terminat tarziu…..Daca_ti doresti ceva nu te da batuta,lupta si nu lasa dorintele altora sa te domine,alfel n_o sa ai liniste,,pace sufleteasca…..Succes!

Psihologul Va Raspunde 10:01am Sep 14
La psihoterapeut (nu la simplu psiholog) mergi pentru a te ghida spre tine, spre calea ta, pe care nu o poti gasi acum, fiind bine ascunsa chiar in mintea ta subconstienta. Ai de invatat cum sa comunici cu ea, de fapt cu tine insuti, cu sinele tau. Si asta o faci cu un ghid spiritual. Psihologul (clinician) pune doar diagnostice clinice… care nu iti folosesc. Ai de lucrat asupra ta, de descoperit propria ta cale, de activat talentele latente… si singura nu vei progresa.