anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua!! Am o mare problema cu fata me de 14 ani care in urma cu o saptamana s-a taiat pe maini cu un ciob.. Am mai avut o problema cu ea in vara inventand ca actualul meu sot s-a dat la ea si tot ea dupa vreo 2 zile recunoscand ca a zis asa din razbunare ca a luat doua palme de la el .. Va rog din suflet sa ma ajutati
Remus Costache 7:19am Oct 14
Fetita ta are nevoie de mai multa atenție din partea ta. Copiii cauta atenția părinților prin astfel de metode. Incearca sa fii mai aproape de ea, mai ales ca este la vârsta pubertății. Ascult o mai mult și nu o judeca, fii mai mult cu ea și lângă ea. Succes

Psiholog Andreea Agafitei 7:34am Oct 14
Sunt câteva ipoteze posibile pentru care fata dvs face acest lucru. 3 dintre ele ar putea fi: fie ca este furioasa, din motive pertinente pentru ea și o descărca asupra ei, ca sa se pedepsească sau pur și simplu sa evite alte emotii, cum ar fi tristetea sau rușinea, care pentru orice adolescent pot fi foarte invalidante. Un alt motiv ar fi ca sa va capteze atenția, care dintr un motiv, iarăși întemeiat pentru ea, nu o poate avea, altfel. Amănuntele dvs din descriere sunt puține, deci nu se pot spune multe lucruri, dar un un lucru este cert, din punctul meu de vedere, trebuie sa cereți ajutorul unui psihoterapeut, pentru ca pe termen lung poate avea consecințe asupra dezvoltării ei emotionale. Mult succes!