anonim de pe www.terapeuti.ro:
Am o problema grava..baiatul meu de 12 ani este acuzat ca ar fi abuzat un baiat de 7 ani. Sunt la a 2.a casatorie si sotul are un baiat din prima casatorie…si eu la fel. Fosta lui sotie de cand a vazut ca si.a refacut viata a inceput cu rautati…la inceput i.a interzis sa.si vada copilul s.au sa.l lase la taicasu…adik la noi acasa….reprosuri multe la adresa mea si a lui..intre timp am ramas insarcinata…de atunci parca a innebunit…ea avand la randul ei o relatie…pe langa multe rautati…ultima l.e intrece pe toate…copilul meu…la fortat pe al ei sa.i s***a putza….apoi si.a dat drumu in gura lui…..iar acum dupa cateva zile de discutii intre ea si tatal copilului sa aflu ca l.a violat in fund….simt ca turbez…si ca toate astea se intampla in apartamentul unde stam…in 2 camere…pe timpul zilei…cand taicasu era la munca si eu stateam cu ei….eu nu pot sa cred asa ceva….este prea mult pentru puterea mea de a intelege….pusi fata in fata copilul de 7
ani…vorbea asa linistit de toata treaba asta…iar ea ca mama statea foarte calma….dupa ce l.a luat taicasu deoparte si l.a mai intrebat odata ….a spus ca nu l.a invatat nimeni…ca e din capul lui toate astea….ce ma fac eu.?asa ceva nu am patit niciodata….copilul asta de 7 ani este foarte matur in gandire…fiind tot timpul un mijloc de comunicare intre parintii lui….spunei lu mata…zii lu tactu…pana sa apar eu in viata lor…erau deapartiti dar femeia venea cand avea chef la usa lui sii lasa copilul…acum nu mai vrea sa il dea …il pedepseste pe taicasu ca si.a refacut viata…iar acum a scos si tampenia asta…cum rezolv eu problema asta….am sunat la asistenta sociala sa merg la un psiholog….dar pana atunci turbez de furie..ca stiu si simt ca copilul meu nu ar face asa ceva…iar efectiv nu a fost moment de asa ceva….eu tot timpul am stat cu ei…nu i.am lasat singuri…am stat cu ei in casa si cu cel mic….copilul lui a fost invatat de mama lui sa ju
manance de la mine ca il otravesc…si vine doar dak ai promite taicasu ca o sa se joace pe telefonul lui fimiu…altfel il refuza…face numai cum ai convine
Tiberiu Seeberger 8:49am Apr 4
Bună ziua. Urgent terapie pentru ambii copii.
Little Djini 9:52am Apr 4
Doamna copilul de 7 ani trebuie dus la medicina legala ca să verificați dacă a fost sau nu abuzat. Dar sincer va spun o mama al cărui copil a fost abuzat devine din om fiara. Nimeni nu poate rămâne calm într-o asemenea situație. Ambii copii trebuie duși la psihoterapie cât mai repede.
Marius Dumitrescu 10:17am Apr 4
Mergeti in primul rand la Protectia copilului ca sa faca o verificare in primul rand fostei sotii si sa o decada din drepturi. Altfel lungiti trauma pentru toata lumea. asta o sa va ajute ulterior si la proces…
Cristina Mihaela Chiru 9:52am Apr 5
Buna ziua. Psihoterapie urgent.
Arina Anghel 6:17am Apr 8
Doamnă, dumneavoastră ce simțiţi? A făcut băiatul dumneavoastră asta? După ce vă daţi răspunsul, staţi şi vă gândiți cine îi dă atâta putere în familia dumneavoastră acestei persoane? Soţul dumneavoastră unde este în toamnă povestea? Recomand o psihoterapie de cuplu, în primul rând căci nu aveţi cum s-o obligaţi pe mama cealaltă să meargă sau să-şi ducă copilul, la psihoterapie. Legal este extrem de dificil să se limpezească lucrurile dar dumneavoastră, ca familie, puteţi lua atitudine punându-i limite acestei femei!

Maria Pleșca Psiholog 8:30am Apr 8
Stimată Doamnă, căutați să vă informați asupra fenomenului numit: Alienare Parentală. Există și Asociația pentru Custodie Română care s-a ocupat intens de recunoașterea acestui flagel în România. Abia anul trecut în februarie a fost recunoscut oficial în România acest fenomen. Personal m-am implicat cât am putut, dar la ora actuală nici o lege nu a fost încă modificată. Prin urmare, cu tot respectul pentru opinia Dlui Marius Dumitrescu, protecția copilului nu prea are pârghii legale. Puteți să mă contactați în privat pentru mai multe detalii. Vă recomand și eu să apelați la un specialist care cunoaște acest fenomen pentru a învăța cum să diminuați efectele lui negative.