anonim de pe www.terapeuti.ro:
casatorie
Am avut o relatie de 7 luni un termen poate nu prea mare insa foarte important cu o persoana foarte importanta pentru mine are 21 ani… ea nu a avut un tata si de la o virsta mica a crescut singura mama fiind nevoita sa plece peste hotare…in aceasta perioada am tinut mult la ea si ea la mine insa uneori ascundeam unele lucruri de ea mintindo doar pentru a nu-i face rau ceia ce pe ia o supara foarte tare … nu demult am avut o cearta in urma unor cuvinte nu mam putut controla si am lovito pe obraz ceia ce pentru ea a fost foarte dureros …acum imi spune ca nu mai vrea sa fie cu mine ca se teme ca sentimentele ei nu mai exista…insa continuam sa lucram impreuna …ce as putea face sa o reintorc poate sa ii ofer putine liniste o pauza sau sa continui sa fiu insistent …miam cerut scuze iam jurat practic ca nu se va mai intimpla un asemenea caz
Botezat-Antonescu Radu 6:19am May 26
ma gandesc ca poate are nevoie de timp si spatiu pt a lua hotararea finala, insa nu poate fi ‘facuta’ sa reia relatia daca nu isi doreste; minciunile sunt uneori necesare pt a proteja insa o palma poate sa doara mult mai tare. Succes!
Pascu Viorica 1:38pm May 26
este ok ca i-ati cerut scuze; acum puneti-va in practica juramintele – si asta pe termen lung! Demonstrati prin conduita si comportament! Succes!

Psiholog Monica Enescu 3:24pm May 26
Este de inteles ca partenera dvs a crescut fara atentia si afectiunea parintilor de care avea nevoie. De aceea poate ca ea este mult mai sensibila la cuvinte, gesturi, conflicte decat alte persoane care ar avea o minima capacitate de a gestiona astfel de lucruri, cred insa ca acea palma a fost destul pentru ea si este indreptatita sa reactioneze asa. Cred ca e necesar sa ii oferiti spatiu sa se lamureasca daca doreste sa continue sau nu o relatie cu dvs. Astfel ii respectati nevoia si aveti timp si dvs. sa faceti un pas in spate si sa analizati ce anume din conflict va face sa va pierdeti controlul si sa reactionati agresiv. Uneori acesta e un semnal de alarma ca sunt lucruri nerezolvate la noi care ne pot afecta grav relatiile.