anonim, prin www.terapeuti.ro:
Buna ziua ,am 40 de ani ,am fost casatorita legal 11 ani cu un barbat cu care am 3 copii si care ma batea in fiecare zi pentru ca bea .Am inceput sa beau si eu si nu mai simteam cand ma batea . Pana la urma am prins curaj si m-am despartit de el .Dupa doi ani am intalnit un barbat cu 16 ani mai mare decat mine ,care era si el divortat. Am lasat bautura ,acum am 9 ani de cand nu am pus alcool in gura si am 12 ani de cand stau cu el .Ii sunt recunoscatoare dar este un om ursuz ,nu mi-a spus niciodata o vorba buna sau de alint ,este o fire inchisa zgarcit ,sever.Copii mei nu au vrut sa stea nici unul cu mine ,au stat la parintii mei ,locuind aproape.Cand il supar cu ceva nu vorbeste cu mine si cate 5 luni. Asa au trecut anii . Anul trecut mi-am facut curaj si l-am intrebat daca nu ne casatorim ca sa nu muncesc si eu degeaba la el sau macar sa-mi lase si mie ceva prin testament deoarece are si el 3 copii.S-a suparat foarte tare .Vazand asta ,mi-am gasit de lucru in Anglia si am plecat cu gandul sa plec definitiv ca sa fac si eu ceva in viata mea.Un timp nu a vrut sa-mi raspunda la telefon si cand mi-a raspuns a spus sa-l las sa-si vada de viata lui.Vazand asa am cunoscut si eu un barbat roman care lociueste in Anglia. Am cunoscut fericirea pentru prima data . Nici nu stiam ca exista barbati care stiu sa alinte atat de frumos o femeie si sa se poarte frumos cu ea. Eram fericita la maxim . Apoi ,barbatul din tara ,a inceput sa ma sune mereu si sa ma roage sa ma intorc inapoi,sa nu-l las ca este batran si nu poate sta singur,era un barbat distrus .Mi-a promis ca ne casatorim si ca trece si pe mine ceva si ca nu va mai sta suparat pe mine niciodata si mi-a fost mila si mi-am lasat fericirea in Anglia si m-am intors.Acum am 6 luni de cand sunt iar in Romania si stau cu el. Se poarta frumos cu mine cu toate ca tot nu-mi spune o vorba buna si nici nu spune nimic de casatorie. Eu sufar enorm dupa barbatul din Anglia . Cu toate ca am de toate aici ,nu sunt fericita .De cateva zile barbatul din Anglia ma cheama inapoi .Simt ca innebunesc . Nu stiu ce sa fac .Dati-mi va rog un sfat.
Elena Tudor 5:15am Aug 25
Alege iubirea, altfel vei suferi tot timpul. Viata alaturi de un barbat pe care nu-l iubesti, alaturi de un barbat care nu te iubeste va deveni un calvar.
Flor Costa 5:30am Aug 25
Pleaca inapoi azi daca se poate!
Georgeta Miner 5:36am Aug 25
MAI BINE STAI SINGURA CAUTATI DE MUNCA SI VEZI DE COPII TAI
Mihaela Comisel 5:47am Aug 25
Este o poveste aproape cinematografica! Cine Doamne, ar putea sa-ti spuna mai multe decat stii tu! Ce pot sa-ti sugerez este sa mergi totusi sa vorbesti cu o persoana avizata, un psiholog si impreuna sa descoperiti ce a fost si ce este acum, de ce ai facut alegerile astea pana acum, ce motivatii ascunse stau in spatele faptului ca ai revenit in Romania si care ar fi avantajele/dezavantajele daca te-ai intoarce in Anglia. Sunt convinsa ca daca ai facut niste alegeri pana acum ai avut motivele tale pe care le-ai constientizat sau nu, de aceea este nevoie sa "sapi" putine in tine si sa constientizezi ce vrei cu adevarat. Lucurile nu sunt asa cum par!
Stefan Sebastian Albert Lupu 5:58am Aug 25
Daca dupa 6 luni cel din Anglia sufera dupa tine si te vrea langa el …un barbat care nu isi doreste decat o aventura nu o cauta atat de departe. Iubirea este forta care ne tine in viata !
Ana Hoza 6:01am Aug 25
Este foarte adevarat ce spune dna Comisel….dar nu ai decat o viata…
De ce stai cu cel din Romania?
Iubirea si fericirea e mai presus de toate averile din lume…..
Parerea mea este sa fugi cat mai repede la cel ce te iubeste….

Psihologul Va Raspunde 10:32am Aug 25
Pai pune in balanta fericirea ta, sau averea pe care, cica, o sa ti-o lase cel care nu te iubeste. Se pare ca eziti intre a alege iubire, sau avere. Eziti intre o relatie bazata pe sentimente, si o "casatorie" bazata pe avere. Eu zic sa te muti cu cel din Anglia, sa-ti traiesti relatia, iar cand cel din Romania are nevoie de tine, sa faci cu el un contract de prestari servicii, de ingrijire la domiciliu. In care sa treci exact sumele, bunurile si serviciile pe care tu le vei presta. Casatoria nu e solutia pentru ingrijirea unui batran contra avere…