anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua! Sunt fata, am 18 ani si am avut un prieten timp de 2 ani. Suntem colegi de clasa, din pacate…In primul an de relatie, el imi acorda foarte multa atentie, imi spunea ca ma iubeste, insa uneori mi se parea mult prea mult, poate chiar sufocant, ceea ce ma facea sa ma indepartez de el si sa ii spun asta. Anul acesta, parca totul s-a intors impotriva mea. Acum suntem despartiti si eu sufar foarte mult, pe cand el pare sa nu ii pese deloc. Am mai fost despartiti, si il vedeam atunci cum regreta, insa acum…e cu totul si cu totul alta persoana. Inainte de despartire, ne certam des, uneori imi ascundea lucruri minore, cand ne certam ma respingea foarte tare. Nu m-a inselat niciodata, insa in ultima vreme am impresia ca vorbeste cu multe fete si e foarte "prietenos", incat au ajuns si cei din jur sa observe ca eu sunt oarecum "pe langa" si intr-adevar sa ma simt si eu asa. Acum am vazut ca dupa 3 zile de la despartire, vorbeste cu altcineva. El mi-a zis ca vorbesc de c
and ne-am despartit, dar am vazut cumva, ca vorbeau de vreo zi, doua inainte…Eu il iubesc foarte mult, si mi-as dori nespus sa fie totul ca inainte, insa nu vreau sa cedez si sa ne impacam, fiindca nu stiu daca pot avea incredere in sentimentele lui.A m impresia ca ar sta cu mine doar sa nu sufar, din mila cumva… Intr-un fel ,ma invinuiesc pe mine ca nu am fost destul de afectuoasa cu el cand a trebuit, insa acum el pare mult mai rau, pare ca e plictisit si ca nu ma mai iubeste, desi el spune in continuu ca nu e asa, ca ii e rusine fata de mine ca ma vede suparata. Insa a doua zi dupa ce spune asta, iar ne certam, sau face el ceva si o luam de la capat. Nici eu nu sunt perfecta, dar macar sunt onesta…Intrebarea mea este: Cum s-a ajuns aici dupa 2 ani atat de frumosi? Am eu o problema ca de la niste lucruri marunte, precum mereu le prezinta el, (de ex. "vorbesc cu fata aceasta, pentru ca a fost singura dispusa sa vorbeasca cu mine, cand altcineva nu este") ajung sa ma supar atat de tare, incat nu pot avea incredere in el si sa nu il pot ierta desi il iubesc?(in general nu sunt o fire geloasa, a mai vorbit cu prietene comune sau prietene vechi si nu m-am suparat, pentru ca imi spunea mereu, acum insa deja ma simt inlocuita si nedorita) E vina mea ca s-a ajuns aici ca nu am fost afectuoasa la inceput, pentru ca atunci nu mi-a reprosat nimic, insa acum mereu imi spune ca "roata se intoarce".
Sper sa imi raspundeti, as avea nevoie…si multumesc anticipat!
Botezat-Antonescu Radu 6:47am Jun 17
traiesti o poveste adolescentinta destul de ‘clasica’ cu frumusetile si neplacerile ei. Nu cred ca putem schimba ceea ce simti… sau ceea ce simte el. Intr-o relatie trebuie sa existe reciprocitate… o comunicare, intelegere, etc. Daca nu se mai poate… nu putem forta. Mergi mai departe, bucura-te si invata din experienta asta. Succes!
Cris Tina 7:00am Jun 17
Cateodata obosim sa mai fim intr-o relatie sau sa fim in aceeasi relatie pentru mult timp si atunci este nevoie de o pauza . Ca atunci cand esti la dieta si simti nevoia cateodata de o zi free . iubirea ar trebui sa fie fara atasament fara nevoia ca cel iubit sa fie doar al nostru . Asta nu mai este iubire , este poses . Atunci cand iubim o floare o lasam la locul ei in gradina pentru ca daca o rupem si o punem in vaza pentru a fii numai a noastra , floarea moare. Daca el vrea o pauza da-i o pauza . Tie nu-ti ramane decat sa fii iubibila ;)

Psiholog Daniel Mois 9:07am Jun 18
Hai sa nu cautam vinovati. Relatiile pot sa mearga, sau pot sa nu mearga. Ideal e ca atunci cand relatia nu merge, sa va despartiti. Inainte de a va casatori si a face 3 copii :) In viata de zi cu zi, mai mult de 90% din relatiile de la 18 ani SE RUP. Si e ceva normal. Chiar daca pe moment pare dureros. Ideal e sa cunosti si alti parteneri, sa acumulezi experienta, si sa nu alergi dupa iluzii. Odata cu maturizarea, vei ajunge sa treci peste deziluziile adolescentine.