Buna ziua!!Cum pot scapa de dependenta de cocaina?am ajuns in stadiul in care nu pot sta fara ea …am inceput din ianuarie si de atunci nu ma pot opri…zi de zi cumpar…va rog frumos dati-mi un sfat ce as putea face …sunt casatorita nu am copii am 26 de ani …nu vreau sa ajung pe punctul de a pierde si familia …multi zic ca acest drog nu poate sa provoace dependenta dar in cazul meu da…cand am inceput sa prizes pentru prima oara a fost doar ca sa incerc …cred ca toti incearca asa numitele placeri ale vietii dar eu nu ma mai pot opri …toti banii care ii muncesc pe ele se duc ..sau in cazul in care nu am bani iau bani de la locul de munca si imi cumpar …..sau cer de la asa numitii dealer acest drog ….e o situatie foarte grava avand in vedere ca nu imi fac rau numai mie ci si celor din jur…sot familie etc….Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.

Psihoterapie PentruFamilie 7:47pm Apr 16
Pe scurt pretul platit pentru senzatia de euforie si energie a cocainei este o crestere a agresivitatii, o suspiciozitate permanenta iar halucinatiile incep sa nu mai devina placute ci sub forma de voci amenintatoare sau insecte ce se tarasc pe corp. Apare si insomnia, dar si atacurile de panica sau chiar deteriorari cognitive ce pot schimba personalitatea considerabil. Cura de dezintoxicare e necesar sa fie facuta sub supraveghere pentru ca simptomele de sevraj (de intrerupere a consumului) pot fi si ele semnificative. Dupa intreruperea cocainei, sesiunile de psihoterapie sunt importante deoarece ajuta la evitarea recaderilor (ce nu sunt rare), prin discutii despre cauzele ce au dus la aparitia consumului. – Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata familiala & profesionala